Dat is de enige met zwarte achtergrond die enigzins gelukt isquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:26 schreef PdeHoog het volgende:
Het is netjes, peaJe bent lekker bezig geweest
Alleen 9 vind ik een zekere mate van overbelichting hebben. En verder is dat petje echt heeel fout, maar wel tof
Vooral bij #2
Boeiequote:Op donderdag 18 mei 2006 21:29 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Dat is de enige met zwarte achtergrond die enigzins gelukt isKan ook komen omdat we toen al een tijdje bezig waren en mijn inspiratie zonder echt onderwerp een beetje op was
Dank jequote:Op donderdag 18 mei 2006 21:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
BoeieNette serie en ik moet zeggen dat ze er leuk opstaat
![]()
Dank je voor je commentaarquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:39 schreef Offy het volgende:
Pea, ik heb zelf vrij weinig verstand van belichting en flitsers, maar ik vind het er heel netjes uitzienBij foto nr 9 is die schaduw onder haar ogen wel jammer. Die rode achtergrond geeft de foto meteen een hele andere sfeer mee dan die witte en zwarte, ziet er leuk uit zeg
Nr 6 vind ik het mooist denk ik, leuke blik, beetje verlegen
(Dit is toch niet het meisje dat qua uiterlijk een uitdaging was?)
"Zitten, of je krijgt twee weken geen zakgeldquote:Op donderdag 18 mei 2006 21:16 schreef pea4fun het volgende:
Ik had een slachtoffer gevonden die zich wel blind wilde laten flitsen met mijn nieuwe sigma flitser.
Ik heb jouw flitser alleen heel even vast mogen houdenquote:Op vrijdag 19 mei 2006 17:35 schreef Robertje het volgende:
Leuke plaatjes Palleen de laatste doen een beetje zeer aan mijn ogen. En ik hoef mijn flitser niet meer uit te lenen
Heb je mijn lens gebruikt![]()
En kijk uit voor weerkaatsingen op de bril
Dank jequote:Op vrijdag 19 mei 2006 19:55 schreef Ngasira het volgende:
ik heb nog niet echt verstand van flitsersmaar ik zie nergens weerkaatsing van de flits op haar huid dus denk dat het wel goed gelukt is.
![]()
ik vind qua kleur en licht #3 het mooist en ik vind de zwart wit foto's mooi, het lijkt grappiggenoeg alsof ze daar wat ouder is
de eerste zwart wit foto vind ik daarbij het mooist, haar ogen komen mooi uit!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |